srijeda, 6. travnja 2016.

ISPOVESTI: Imao sam 23 godine i posao u jednoj drvnoj industriji gde je radila…




Imao sam 23 godine i posao u jednoj drvnoj industriji gde je radila i moja komsinica isto godiste..bila je u braku sa muzem ribolovcem imali su sina 4 godine..ona je bila jako lepa zgodna i sutljiva a ja vragolast uporan sa dugom kosom..Kad bi se vracali sa posla stalno sam joj nudio da prevari muza samnom medjutim to njeno sutanje i odbijanje me jos vise privlacilo…

Posle tri meseca mi kaze ajde dodji u nedelju u 8 ujutro muz vodi sina na pecanje…ja dodjem i ona me doceka u providnoj kucnoj haljini sva sveza odma sam navalio i brzo smo zavrsili u krevetu ..bila je jako vlazna i topla akcija je uspela..sve se to desavalo na spratu u prolece..posle dvadesetak minuta ispred kuce staje auto a ona onako uplaseno skoci i kaze muz se vratio nesto je zaboravio bezi preko balkona..uff samo sam uhvatio majicu i pantalone pod ruku i uspeo da se popnem na njihhovu tresnju…muz koji je zaboravio mamce vraca se u auto a mali sin pokazuje prstom i kaze …tata video sam tarzana…video je i tata …posle mesec dana oni su se razveli ja i Lidija zivimo zajedno imamo dve cerke i neidemo na pecanje…

Nema komentara:

Objavi komentar