utorak, 5. travnja 2016.

Jos se sjecam svoje prve ljubavi, jos u meni zelja da ga vidim da ga zagrlim..



Jos se sjecam svoje prve ljubavi, jos u meni zelja da ga vidim da ga zagrlim poljubim, on mi je bio prvi poljubac prvi decko,sve lijepo. Toliko me nesto vuce nagovara ga sve ostavim I potrazim ga, al proslo je dvije godine ja sam u braku on je slobodan jos,Zadnji put smo stupili u kontakt prije mojih zaruka. Ovaj brak je greska, ali bojim se potraziti ga samo iz razloga sto bi mi rekao da mi nije prvi da sam vec cast dala drugome.

Sta da radim, moj muz nije cvjecko puno kocka tako da bi imala razlog da ga ostavim njemu stras kocka meni prva ljubav. Iako nikad nisam ni javila mu se ni nista pokusala dok sam u braku jer nebi mogla tako nesto uciniti al dugo vec trpim svade oko kocke I njegovog drustva zelim nesto za sebe uciniti.
Izvor:www.ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar