četvrtak, 24. ožujka 2016.

TORTILJE OD OSTATAKA





SASTOJCI:

  • FIL
  • ostatci od jucerasnjeg rucka
  • TORTILJE
  • 5 kom jufcica













PRIPREMA:
  • Prvo sto zelim reci je da sam ja tortilje kupila, a vi ih mozete napraviti po receptu “by Nale”. Njene su famozne.
  • Fil sam napravila od ostataka koji su mi ostali od rucka. Prethodni dan sam imala puno gostiju, pa je bilo i puno hrane. Ja sam uzela pilece snicle, govedje snicle, malo suhog mesa, gljiva, pa sam jos dodala malo pavlake i topljivog sira.
  • Sve sam isjeckala na komadice i punila tortilje
  • Stavila sam ih u zagrijanu rernu da se peku 10-tak min na srednjoj temperaturi, a onda sam ih zalila mjesavinom jaja i pavlake, pa vratila jos 5min u rernu.
  • Na slici mozete vidjeti listice sira po tortiljama, ali se nije rastopio, pa je to fula, ali vi mozete sraviti neki topljivi sir.
izvor: http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar